فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

ه نداره!

ماه رمضان را چگونه گذراندید؟!

به آرام‌گا رفتیم!

نظرات 4 + ارسال نظر
mahla دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.mahla-73.blogfa.com


میام وبایی ک اینجوری از روزه گرفتن مینویسن حسه آرامش بم دست میده شدییییییییید

mahla چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.mahla-73.blogfa.com

maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
چقده باحال! دارم واس سومین بار وب اون پسره رو میخوندم کامنتا هم بعضیاشو میخونم
من فک میکردم اول شما+دیازپام+اون پسره دوسته واقعی بودین بعد تو نت هم باهمین ولی میسین ک برعکس بوده :دی
اسمتم فهمیدم

اسمم و که می دونسی! نمی دونسی؟!! می پرسیدی خودم بت می گفتم چه کاریه اذیت شدی؟!
من و دیازپام با هم دوست بودیم بعد با اون پسره تو نت آشنا شدیم!
دوستی هایی که از چند تا کلیک شروع می شه ولی خیلی خوب و صمیمی ادامه پیدا می کنه ...

mahla پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 02:18 ق.ظ http://www.mahla-73.blogfa.com

نه نمیدونسم خو! کلن خیلیا نیمخوان تو نت اسمشونو بگن. مثه همین اون پسره که بش گفتم اسمت چیه!؟ گفت اون پسره :دی خو منم گفتم از شما و دیازپام هم بپرسم همچین جوابی میشنوم دیگه !

+ خیلی قبول دارم...ینی خودم بهترین دوستم نتی بوده....هنوزم همو ندیدیم! ان شا الله تهران قبول شم قراره همو ببینیم :دی

+ من رتبمو ب همه نمیگم تو نت! دیازپام عزیز لطف کزده خیلی قشنگ تایید کرده کامنت رتبمو

آره خب! واسه همین با اسم مستعار می نویسن دیگه!
اتفاقن یکی از بهترین دوستای منم نتیه! سه ساله دوستیم و هنو همو ندیدیم! فک نکنم هیچوقت ببینیم همو!
دیازپامه دیگه! چندان عجیب نیس!

mahla پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.mahla-73.blogfa.com

کنکور امسال هم من شانس آوردم همون موقع که اومد دیدم و زنگ زدم دوستام هم دیدن وگرنه انقددددد شلوغ و افتضا بود کهبقیه همون مثه شما مجبور شدن 2روز بعد ببینن

قبل کنکور من در اوجه بیخیالی سیر میکردم ولی بعدش که کنکورو دادم فهمیدم چیکا کردم!!!!

آدم دخترایی مثه تو رو میبینه به دختر بودنه خودش افتخار میکنه. ملن خیلی خوبی

نه بابا من واسم مهم نبود! واس همین 2 روز بعدش رفتم دیدم!
البته بعدش دچار بحران روحی شده بودم :))
مچکرم عیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد