فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

سر خط خبرها


برنامه ماه عسل با حضور احمد جنتی به عنوان مهمان ویژه!

بیمار خنده های توام، بیشتر بخند...


به هر چه می خندی بخند

حتی به من

خنده ات جانم می دهد...


عنوان از فریدون مشیری

اس ام اس وارده! ‏


شب دلواپـسی ها هر قـدر کوتاهـتر، بـهتر

                     که شاعر در شب موهای تو گمراهتر، بهتر

برای شانـه های شهر متـروکی شبیـه من

                     تکـان های گـسل یکـدفـعـه و ناگاه تـر، بهتر

چه فرقی می کند من چند سر قلیان عوض کردم

                     برای قهـوه چی ها مرد خاطـرخواه تـر، بهتر

نفهمیدی که روی بیت بیتش وزن کم کردم

                     نـوشتـی شعـرهایت شادتر، کم آه تر، بهتر

نه اینکه قافیه کم بود،نه، در فصل تابستان

                     غزل هم مثل دامـن هر قدر کـوتاهتـر، بهتر


بر این مژده گر جان فشانم رواست...‏


بعد من ۹ ماه از سال پول جمع می کنم که تابستون زغال اخته بخرم!

چی شد آخر؟!


بنده می گم پفیلا

بوی فرندمان می گن پاپ کُرن

واسه دختردایی تُفیلا محسوب می شه

پدر می فرمایند چُس فیل

و مادر هم بلال

پیدا کنید پرتقال فروش را!

لحظاتی پیش اتفاق افتاد


مامانم رو به داداشه:

اگه همینجوری رو اعصابم راه بری شلوارتو نمی دوزم، اونوقت مجبوری پاره بری بیرون!

اس ام اس وارده!


گاهی

شلوغی پیاده رو

بهانه ی خوبی ست

که دست هایی را

برای همیشه رها کنی!

یعنی بدبختیه هااا


یه توهمی هم هست

هر پستی می خوای بذاری

حس می کنی تو گودر خوندی!