فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

اینم از پدر بنده

 

بابام یه بسته شکلات کاکائویی خریده واسم! 

می گه بخور واسه تقویت جوش های صورتت مفیده!!

روز آغاز تو...

  

اگر تولد هیچ کس مبارک نباشد او از آن دست آدم هایی است که تولدشان باید مبارک باشد. فهمیدنش زیاد سخت نیست؛ لازم نیست به گذشته شان نگاه کنی، لازم نیست آینده شان را مجسم کنی. از مبارک بودن روز تولدشان همین بس که آن روز اتفاقات خوبی می افتد. و تلاقی خط اتفاقات خوب و خط تولد آدمها، چیزی نیست که همیشه پا بدهد. چشمانم را می بندم و به اتفاقات خوبی که در راهند فکر می کنم. بزرگ تر شدی و من نگران کودکی ات هستم که مبادا در بزرگی ات نگنجد.باید نفس عمیق بکشم

اس ام اس وارده!

 

قوانین علم را به هم زده ای  

نبودنت هم وزن دارد 

                 تهی... 

                       اما... 

                        سنگین...

خدای ضدحال


یکی از عادت های خیلی بد خدا در مورد من اینه که...هر وقت خیلی خوشحالم

یا بهم خوش گذشته...حتما باید یه جوری زهر خودشو خالی کنه و گند بزنه به حال خوشم!

هیچ رقمه هم راضی نمی شه که بی خیال شه!

خدا به خیر کنه!

 

یک برادر ارزشی بنده رو تو فرندفا همراهی می کنه به نام: 

آقا سعید فدایی امام خامنه ای!!!!! 

یعنی می خوام سرمو بکوبم به دیوار... 

 

پ.ن:کلمه آقا رو خودش پشت اسمش اضافه کرده وگرنه من غلط کنم ایشون رو آقا بدونم! 

پ.پ.ن:اون لفظ امام(!!) رسما منو کشته!

با عرض معذرت نسبت به آهنگ هایده جون!


کلا شانه هایت را دوست دارم!

واسه گریه کردن و خندیدنش فرقی نداره!