فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

شاید باید می گفتم...

 

 و چه بسیارند پست هایی که همچنان ثبت موقت مانده اند

 و ما تاییدشان نکردیم برای رویت همگان.

 حرف هایی که هرگز کسی نخواهد خـــواند...

محدودیت مکان!


جهان سوم جاییه که توش "راه پله" هم "مکان" می شه!

همونطور سرد و دلگیر...


هر روزی که تعطیل باشه جمعه است!



پ.ن:واسه اونایی که تنهان!

صفر کردن All items ام آرزوست...


دارم به پسرعموم ریاضی یاد می دم ، مبحث حد!
هر چی توضیح می دم واسش حالیش نمی شه!
آخرش می گم : حد یه چیزی تو این مایه هاست

که All items گودرت همیشه به سمت صفر میل می کنه...

اما هرگز به صفر نمی رسه!!!

یه جوری نیگام کرد ، فکر کنم یاد گرفت!

به کودکانه ترین خواب های توی تنت/ به عشق بازی من با ادامه ی بدنت

 

به بوسه های تو در خواب احتمالی من

به فیلم های ندیده، به مبل خالی من... 

 

پ.ن:  دانلود ترانه

رژه واژه ها


حتی ماهی های مرده هم می توانند موافق رودخانه شنا کنند...

تا ابد سپید بمان و ساکت...


سکوت کاغذ سپید را
با سین سکوت
شکستم
همین...!
مسخره ست نه؟
شکستن سکوت با سکوت
اندودن سپید با سپید!