فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

به خودت بیا نفهم...


خیلی ها...خیلی وقت ها...خیلی چیزها را... نمی فهمند...نمی توانند بفهمند...نباید بفهمند...

سخته!

 

یه چیزی گیر کرده ته گلوم 

می خوام بنویسمش 

اما نمی شه...

مسئله این است...


کسی که تو را برای خود می خواهد، تو را هلاک می کند...
و کسی که تو را برای خودت می خواهد، خود را هلاک می کند...
هر دو ناپسند است...
اکنون...راه سومی هست!؟



همچین آدمیه!


می گه :

اصلی ترین ناراحتی فکری من وضعیت مملکته...وگرنه من که آدم شادی ام.این ها ناراحتم می کنه!!!


پ.ن: نمردیم و معنی شاد بودن رو هم فهمیدیم!!

MUSTACHE


نمی دونم چرا سرعت رشد سبیل هام به اندازه سرعت رشد لوبیای سحر آمیزِ!!

کم کم باید به فکر ریش تراش باشم!

نباشی کل این دنیا،واسم قد یه تابوتِ...


تو نباشی

نه آسِمان به زمین می‌رسَد
و نه زمین از حَرکت می‌ایستَد
فقط...
برکتاب‌های ِنخوانده‌ی ِدانشگاهَم،
شعرهای ِدفترم،
افکار ِپریشانم،
اشکهایِ چشمانَم،
و زخمهای ِدلَم
اضافه می‌شود!

؟


با این جهنم درونم...

                کجا می توانم برم؟

چه کسی به فکر ابداع تو افتاد لعنتی؟!

 

                                                                    مایاکوفسکی!

خانه سیاه است!


احمد شاملو تو مقدمه جلد اول کتاب کوچه سال 57 گفته :

روزگار سیاهی در پیش داریم ...حداقل سه نسل از ما تباه خواهند شد...


تقلب کار خوبی نیست!


واسه امتحان دیروزم  داخل یه برگه A4 همه ی الگوریتم های کتاب رو نوشتم!!!

سر جلسه نمی تونستم خط خودمو بخونم!

هر دم ازین "فاک" بری می رسد...


حیاط به این بزرگی ، موندم چرا این دو تا گربه هر شب زیر پنجره اتاق من به مسائل

خصوصی - خانوادگیشون می رسن!

هر دم ازین "فاک" بری می رسد...

منو صدااا کن!دیی


دقت کردی؟ صدا کردن اسم بعضی ها خیلی به آدم حال میده. اینکه بعضی ها اسم آدم رو صدا کنن هم خیلی به آدم حال میده!

مثلا فراخ!

 

به دنبال یک واژه هستم

مترادف "گشاد"

واژه ای که عمق فاجعه را بیان کند...

یا همون گه خوردن!


بعضیا آدمو به غلط کردن می ندازن...

                                     شما چطور؟!!

Love is


من

    حواسم

         هست!

             و عشق

               یعنی اینکه

               تو ایمان داشته باشی

                                  که من 

                                    حواسم هست!

که نیست...

   

....

و آن

لمس ساده ی دستی است

     که نیست...

!

 

زمستون اومده 

فصل مورد علاقه من... 

هوا بس ناجوانمردانه سرد است و این چیزا دیگه!

!


...بی خیال...باید صبور بود...