فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

است؟!


تو از فکر ناراحت شدن من
و من از ترس ناراحت شدن تو
ناراحت می شویم
و
این یکی از عاشقانه های ناب ما...

به هر موجی...


به دریا شکوه بردم از شب دشت

وزین عمری که تلخ تلخ بگذشت

به هر موجی که می گفتم غم خویش

سری می زد به سنگ و بازمی گشت...!


                                                         فریدون مشیری

جمعه...چرا تلخ و بی حوصله؟!


جمعه هایی که آدم ساعت هشت صبح به دلایل نامعلوم از خواب می پرد لذت می برم . وقت بیشتری داری برای نرسیدن به ساعت پنج بعد ازظهر و غروبهای دلگیر که خدا به نظر من آن را برای حالگیری جماعت هبوط کرده طراحی کرده و احتمالاْ عزراییل هم مهندس ناظرش بوده ...!!!
نمی دانم این ساعتهار ا چطوری پر کنم ... بزنم بیرون ... یا...!!!

connection

 

ما دو تا دیگه افکارمون به چشامون وابسته شده...

Addict


معتاد شده ام به خیال

فکر که نمی کنم

بدنم دردش می آید

فکرم خوابش می گیرد

و می روم در کابوس...


پ.ن:معتاد شده ام به خیالت...

این روزهای باطله...


آدم گاهی بهانه اش را برای زندگی کردن از یاد می برد ... گاهی فراموش می کند که به چه امیدی صبحها چشمانش را باز می کند ...

Pain


فکرم درد می کنه...!

!I am a fish


به لطف مادر عزیز،دیگه خطر خفه شدن در دریا بنده و بقیه اعضای خانواده رو تهدید نمی کنه!
موندم اگه خدا ماهی خلق نمی کرد،سه رو در هفته می خواستیم چی بخوریم؟؟
آب شش درآوردیم دیگه!

:)



لبخند زدن به زندگی سخته ولی شدنیه...!

...


شباهتت با خدایم را می بینی؟

                  برای دیدنْ

                        بوسیدنْ

                          و ستایش هر دو

                      سر به سوی آسمان کشیده

        و روی انگشتان پاهای نحیفم قد ـ بُلند ـ می کنم!

؟!



می بینی؟

    دیگر تنها نیستم!

          جای تو را بغض پر کرده است...

دود سیگار را بگیر به عرش رو...


این سیگاری ها چی تو دود سیگارشون می بینن که اینقدر عمیق بهش زُل می زنن...؟!

D:


عمه ی گرامی اینجانب در حال مشخص کردن مهمان ها برای جشن عروسی پسرش:

به این شب میدم...به این روز می دم...به این شب و روز می دم!!


پ.ن:مدیونید اگه فکر کنید ذهنم منحرفه!