فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

تولدم مبارک!

 

آینه که باشد 

فراموش نمی کنی 

بیست سالگیت 

دو چین عمیق است روی پیشانیت 

که وقتی می خندی هم 

اخم می کنند...


منبع: ؟

...!

من بودم

تو

و یک عالمه حرف...

و ترازویی که سهم تو را

از شعرهایم نشان می داد!!

....... کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه

چقدر وزن دارد


منبع:؟

می شه تو فیس بوک یه کمپین هم واسش راه انداخت حتی!


احتمالا خدا واسه خلق نسل بعدی یه آپشن لایک و دیسلایک هم به آدما اضافه می کنه!

دانشجو دکترا هم بود!!


یارو اومده تو کافی نت

می پرسه می تونم فلش بزنم؟

می گم آره، بغل کیس پورت یو اس بی داره.

می گه کیس کدومشونه؟!!

قیافه من بعد شنیدن این جمله: :|

از چارچوب پنجره، دیوار دیدی؟


پنجره اتاق من رو به دیوار خونه همسایه باز می شه!

خودش وصف زندگیمه!


* عنوان از کاظم بهمنی

پشه نبین چه ریزه!


دستمو پشه گزیده، انقد خاروندمش زخم و کبود شده!

کم کم داره تبدیل به جذام می شه!

در راستای حمایت از افراد لزبین و گی!


کبوتر با کبوتر باز با باز، کند همجنس با همجنس پرواز

گیلدا ایازی


حالا که دیگر دستم به آغوشت نمی رسد

و بوسیدنت موکول شده

به تمامی روزهای نیامده...


حالا که هر چه دریا و اقیانوس را

از نقشه جهان پاک کردی

مبادا غرق شوم در رویایت


باید اسمم را

در کتاب گینس ثبت کنم

تا همه بدانند

ـ زنی

با سنگین ترین بار دلتنگی

روی شانه هایش ـ

تو را دوست می داشت


می بینی

عشق همیشه

جاودانگی میاورد