فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

تو خوشبختی الان!

 

 خوشبختی را در همین لحظه باور کن... 

لحظه ای که دلی به یاد توست...!

عطر نزن دیگه!

 

آدم نباید با عطر خاطره داشته باشه... 

 

اونقدر تو رو دوست دارم...

 

وقتی یه نفرو خیلی دوست داشته باشی... 

برای بیان احساستت واژه کم میاری... 

و اینجاست که در جواب ابراز احساساتِ طرفت...سکوت می کنی!

هی روزگار!

 

سرخی چشم کبوتر هیچ می دانی ز چیست؟ 

                               نامه ام می برد و بر درد دلم خون می گریست!

یوسف که نیستی!

 

بهتر است درز بگیری 

                  این پاره بوره پیرهن 

                  بی بو و خاصیت را 

                                 که چشم هیچ چشم به راهی را 

                                                               روشن نمی کند! 

  

(قیصر امین پور)

زمین گهیه...

 

آخرین برگ سفرنامه باران این است که زمین چرکین است...

آینه!

 

قبلاً خوش تیپ تر بودم..... 

 

آینه هم آینه های قدیم!

تو

 

ما دیگر به جانب شهر تاریک باز نمی گردیم

                و من   

            همه ی جهان را  

                  در پیراهن روشن   

                             «تو»  

                          خلاصه می کنم...

خدا ازت نگذره!

 

خدایا... 

به اندازه کافی دهنمونو سرویس کردی 

ول کن دیگه 

 ااااااااااااه...

اون قدیما...!

 

روزی حال همه ی ما خوب بود 

باور کن...!

رحم کن!

 

خُدایا


از دست تو
پناه می‌برم
به خودت
آمین

بمان...

 

دوستت دارم 

ولی بمان...