فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

در میوه فروشی اتفاق افتاد/ زردآلو

این هم خودش خوردنیه، هم  تخم‌ش!

:|

نظرات 2 + ارسال نظر
mahla جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://mahla-73.blogfa.com


خودتی؟ خوبه بعضی وقتا یادتون میاد ک یه وبلاگی هم هَ!
باز تو خوبی، دیازپام واقن نیاز به یاداوری داره!
مثلنم این وبتون مشترک بود!
بازم خودت

من یه مدت اینترنت نداشتم، حس و حال وبلاگ هم نبود بعد از فوت گودر!
دیازپام هم الان یه کم فعال تر شده، سرش شلوغه دیگه! :دی

mahla یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.mahla-73.blogfa.com

مععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع!!!
اصن عجیب باعث افتخاره شما خوندی آپمو!
آره خو 1سال. ینی کلن زیادی الکی غرور دارم با کسی قهر کنم دیگه آشتی نمیکنم....
دیگه مزایای شهر خودمون انقد بوده که من ظرف شستن و غذا درست کردن بلد نیسم با این سنم!!( در حد املت با کمک یکی دیگه بلدم!)
شما همون شمال میخونی؟ چی!؟ :دی

دقیقن برعکس من که کلن اهل قهر نیسم!
بنده نیز با این سن هنو املتشو هم بلد نیستم!
من کامی می خونم! رشته ای که دوس دارم، تو دانشگاهی که دوس ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد