فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

چه کاری سختی است از خود گفتن...

من گاهی فکر می کنم

میان بودن و نبودن معلق مانده ام

نه در زمینم، نه در آسمان

             گاهی

    کلمه ها به سرعت از من دور می شوند

             و گاهی

می خواهم آنقدر حرف بزنم که حرف هایم کوهی بشوند

                       و قله اش به آسمان سر بساید

و گاه آنقدر ساکت و درهم و گرفته ام که لب از لب باز نمی کنم

                       چگونه می توانم بند بند خودم را

                                          برای تو شرح بدهم؟!

                                                چه کار سختی است

                                                                 از خود گفتن

نظرات 1 + ارسال نظر
کهربا دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://kule.blogfa.com

سخته خیلی............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد