فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

فریاد خاموش

سکوت، فریادی‌ست که غصه اش شده است ...

...


چقدر دیگر کسی دوستم نمی دارد...!

My Open Mind Brother


داداش 15 ساله ام رو به داداش 11 ساله که داره ظرف می شوره:

خاک بر سرت کنن!این چه وضعه ظرف شستنه؟؟

اینجوری پیش بری هیچکی بهت زن نمیده!!!!

پر سرعت می شوییییم!


چند ساعتی می شه کهADSL نصب کردم!

اگه از شدت فشار کلیه پاره هم بشم نمی رم دستشویی!

هنوز فکر می کنم حیف که کارتم الکی تموم شه!!

حالا یه مدت طول می کشه تا قبول کنم که با رفتن به دستشویی چیزیو از دست نمی دم!

جوونی کجایی...


واسه عروسی پسر عمه ام مادربزگم که ۸۲ سالشه از صبح رفته بود آرایشگاه!بدتر از عروس!

اونوقت من حتی حوصله نداشتم موهامو هم شونه کنم!

تفاوت را احساس کنید با تمام وجود!

با دستای خودم گرفتم این قبضو!

 

یعنی با چه رویی این قبضو آووردن دم در خونه مون؟؟؟ 

یه چند ثانیه تو شوک بودم!جا داره بگم مملکته داریم؟؟

حواست نیست!

 

حواست باشه...هوامو داشته باشی...

اندر فواید آمادگی!

 

پسرعموم ۶ سالشه!خیلی دوسش دارم...دارم می برمش مدرسه! 

تو راه شعری که دیروز یاد گرفته رو برام می خونه!اوایلشو یادم نیست اما یه چیزی 

تو این مایه ها بود که از خیابون که رد می شی اول به چپ نگاه کن بعدش به راست 

نگاه کن اگر ماشین نیومد...همینطوری که می خونه و به خیابون نزدیک می شیم... 

کله اشو می ندازه پایین و «ما ما»کنان از خیابون رد میشه! 

یعنی من تو کف اینم که چقدر این شعر تاثیر گذار بوده در این بشر! 

اصلا به آرنجشم حساب نکرده مفهوم شعرو!

انقدر غر نزنین به جون این آدم و حوای بدبخت!

 

چه خوش آن سیبی که با تو مرا از بهشت به زمین کشد...

مگه دروغ می گم؟!

 

آدما تنهایی رو دوست دارن!الکی هی چرت و پرت می گن که هیچکی نیست 

ما رو درک کنه و این حرفا...آدما دوست دارن تنها باشن... 

از اینکه کسی درکشون نکنه لذت می برن حتی... 

بعدش می تونن کلی ننه من غریبم بازی دربیارن و آه و ناله کنن! 

اما...

 

پرنده 

پرید 

عطر تو 

اما... 

 

مژگان عباسلو

شده تا حالا؟

 

 تا به حال کسی را 

به اندازه ای دوست داشته ای 

که نخواهی خوابش را بیاشوبی با صدای نفس؟ 

  

عباس معروفی 

سرعت اینترنت را...من چشم در راهم...!

 

توی ۱۶۰ کشور دنیا ایران رتبه ۱۵۸ رو کسب کرده!از نظر سرعت اینترنت! 

یعنی قشنگ ریدم تو این مملکت!بعد از ایران نپال و زیبماوه هستن! 

کره ی جنوبی هم رتبه اولو داره با سرعت ۳۳.۷۵Mbps!! 

اونوقت ایران 0.50Mbps سرعت اینترنتشه!

ای خداااا...مملکته داریم؟؟!!

اینم از طراح های جدولمون!

 

دختر عموم داره جدول حل می کنه!
یکی از سوالای جدول اینه:همراه اتل و توتوله می آید؟!
جواب:متل!
یعنی این مجله خانوادگی رده سنی خواننده هاشو چی حدس زده؟

سعدی

 

ملکا،مها،نگارا،صنما،بتا،بهارا

متحیرم،ندانم که تو خود چه نام داری؟

چرت نگین دیگه!

 

چتر احمقانه ترین دست آورد تمدن است

گه بخور...عینکت که خیس شد بهت می گم

توهم نیست!

 

 

این دختره هست تو آپارتمانمون!!خیلی احساس خوشگلی و 

خوش تیپی می کنه!! 

می خواستم بگم واقعا خوشگل و خوش تیپه!! 

درست احساس می کنه!

سلام بر دانش گاه!!

 

 

یکی از دوستام دانشگاه قبول شده!می گه:اولین روز چه جوریه؟می ترسم! 

چیکار می کنن؟ 

می گم:همه تونو به صف می کنن!قرآن می خونن!دعای فرج...بعد ناخن هاتونو 

نگاه می کنن!بعدشم خدایا...خدایا...تا انقلاب مهدی...!!!(که البته هیچکی نمی خونه) 

آخرشم اسمتونو می خونن تا برید تو کلاستون!تازه شکلات هم می دن!! 

خوب چه جوری باید توضیح می دادم آیا؟!